16 april 2011

Isadora Glamour white

I am not usually not in to white nail polishes. Especially if they are frosty. It is a little bit too much old lady for me.

But. I can change my mind. And so I have. Isadoras Glamour white is a white frost polish from their coming summer collection. This polish gives me a crispy feeling. It feels fresh. It would look good with a black outfit. Or all white clothes. I can come up with several combinations actually.

The formula is good. First layer is a bit streaky but that I fix with two more layers.



5 kommentarer:

  1. En kompis till mig bar det där och jag blev såå sugen på det! Tror att det är det snyggaste vita lacket jag någonsin sett.

    SvaraRadera
  2. Hm... Vitt med frostfinish är verkligen knepigt att göra på ett "modernt" sätt. På dina bilder ser det fantastiskt ut så jag kommer spana efter det här lacket och se om det är något för mig. Det ser lovande ut!

    SvaraRadera
  3. Det är otroligt snyggt. Jag tror det är just för att det är såååå vitt. Det finns inget rosa skimmer eller liknande som stör.

    SvaraRadera
  4. Satt och scrollade igenom dina senaste inlägg och fastnade för det här. Det var ju supersnyggt. Inte alls "old lady" på det. :)

    SvaraRadera
  5. Såg det först idag! Såå snyggt!

    SvaraRadera